Med anledning av översvämningarna i Löderups samhälle januari 2011 arrangerade byalaget ett möte med kommunledningen och Löderupsbor april 2011. Kommunen lovade att ta tag i problemet, vilket också gjorts.
Med anledning av översvämningarna i Löderups samhälle januari 2011 arrangerade byalaget ett möte med kommunledningen och Löderupsbor april 2011. Kommunen lovade att ta tag i problemet, vilket också gjorts.