GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!

Önskas Löderupsbor o Byalagsmedlemmar!
Det har varit ett aktivt år, vi är nu nära 200 medlemmar.
Vi ser fram mot nästa år: Byalagets styrelse.

Kommentarer inaktiverade.